در هر اداره کارمندان بیش از یک سوم از روز خود
را در آنجا میگذارند . مبلمان اداری به عنوان مهم ترین قسمت هر اداره به شماره
میرود و کارمندان بیشتر با آن سرو کار دارند.
میز اداری ، میز مدیریت ، میز کنفرانس ،
کتابخانه ، پارتیشن ، قفسه و نیز همچنین انواع صندلی و مبلمان راحتی و کلاسیک که
به یک اداره و یک شرکت که شامل اتاق مدیریت و اتاق کنفرانس و اتاق کارکنان و سالن
انتظار و ... می باشد نظم میدهد را مبلمان اداری میگویند.
از دیگر انواع مبلمان اداری که در مکان هایی
همچون بیمارستان ، آژانس فرودگاه ، ترمینال ، رستوران ، ادارات دولتی ، موسسات
آموزشی ، دفاتر کار ، شرکت های خصوصی و ... استفاده می شوند می توان به مواردی چون
میز مدیریت ، میز کنفرانس ، میز کارمندی ، میز کارشناسی ، میز کانتر ، صندلی
مدیریت ، صندلی کارمندی ، صندلی کارشناسی ، میز و صندلی کنفرانس ، مبلمان انتظار ،
کتابخانه اداری ، قفسه های بایگانی و ... اشاره کرد.
پارتیشن اداری
به جدا کننده های کاذبی که امروزه نام پارتیشن
به خود گرفته اند جهت تقسیم بندی فضاهای داخلی است که به منظور نظم و با پیش بینی
صحیح قابلیت تجاری ، طراحی و ساخته می شود پارتیشن اداری گفته می شود.
تجهیزات اداری
به کلیه امکانات و تجهیزاتی که به طور معمول در
ادارات و دفاتر کسب و کار مورد استفاده قرار میگیرند گفته می شود.
مبلمان اداری محیط آرا با بهره گیری از پشتوانه
سخت افزاری قدرتمند (ماشین آلات صنعتی
پیشرفته در زمینه چوب و فلز ) در بخش تولید و همچنین استفاده از تکنولوژی نوین
صنعت چوب ایتالیا در موارد اولیه و بهره گیری از نرم افزارهای اختصاصی و سیستم های
گردش اطلاعاتی در بخش خدمات طراحی ، کنترل گردش سفارشات ، اتوماسیون اداری ، نمونه
های دیگری از ویژگی های خاص درون سازمانی این شرکت می باشند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر