پیام
آوران پارسیان اولین شرکت تولید کننده نرم افزار مدیریت سانترال در ایران
بوده و راهکارهای جدید ارتباط بامشتریان را روی بستر مخابراتی به سرعت افزایش می
دهد . همچنین محصولات شرکت پیام آوران پارسیان شامل اتوماسیون
آژانس مسافرتی ، نرم افزار پیام کوتاه| پنل اس ام اس | سامانه ارسال پیامک ، HIS بیمارستان دامپزشکی و اتوماسیون باشگاه
ورزشی می
باشد .
هومان(نرم
افزار مدیریت سانترال)
نیاز به بازاریابی و برقراری ارتباط با مشتریان یكی از مباحثی است
كه امروزه در اكثر جوامع، صنایع، اصناف و... به چشم میخورد. در همین راستا شركتها
و موسسات بزرگ جهانی پس از تولید محصولی كه مورد نیاز بازار میباشد با دو چالش
برای فروش محصول خود روبرو هستند. اول حفظ مشتریان فعلی (به دلیل رقابتی بودن
بازار) دوم تبدیل مصرف كنندگان به مشتری. خدمات پس از فروش، سیستمهای جلب رضایت
مشتریان، نظر سنجی روی محصولات، تخفیفاتی كه در مناسبتهای مختلف به مشتریان داده
میشود و ... همگی از جمله فعالیتهایی هستند كه شركتها برای حفظ مشتریان فعلی و
تبدیل مصرف كنندگان به مشتری انجام میدهند. از این رو شركت ارتباطات نوین پیام
آوران پارسیان وابسته به گروه نرم افزاری پارسیان كه در زمینه تولید نرم افزارهای
هوشمند فعالیت دارد اقدام به عمومی سازی نرمافزار هوشمند مدیریت تماسهای سانترال
كرده است. این نرمافزار كه با نام تجاری نرم افزار هومان به بازار عرضه گردیده میتواند
به صورت خودكار فرآیند ارتباط با مشتریان شركتها را اداره و اجرا نماید و مهمتر
از آن گزارشات مهم و كارآمدی از روند ارتباط مشتریان با شركتها ارائه دهد. بخشی
از امكانات و قابلیتهای این نرم افزار به صورت خلاصه در ادامهی این مطلب گردآوری
شده امید به اینكه این نرمافزار بتواند خدماتی ارزنده به شركتهای ایرانی ارائه
دهد و همهی ایرانیان در جایگاه مشتری رضایتمند و محترم شمرده شوند.
امکانات
نرم افزار :
نمایش تماسهای ورودی و
خروجی
نمایش مبدا و یا مقصد
تماس (تفكیك شده به اپراتورهای تلفن همراه و تلفنهای ثابت شهرستان)
نمایش نام تماسگیرنده
(در صورتی كه قبلا ذخیره شده باشد)
نمایش قبل از انتقال
تماس روی خطوط داخلی سانترال
نمایش اطلاعات تماس
(شماره تلفن، خط داخلی، خط خارجی، تاریخ، ساعت، مدت مكالمه) بعد از قطع مكالمه
نمایش كلیه تماسهای
روزانه به صورت یك نوار كناره روی Desktop (تفكیك
شده به تماسهای ورودی و خروجی)
نمایش كلیه تماسهای
روزانه با جزئیات كامل (امكان
تفكیك اطلاعات تماس بر روی نسخه client با
توجه به خط داخلی هر client)
ایجاد
بانك اطلاعات از تماسهای ورودی و خروجی
ثبت كلیه اطلاعات تماس در بانك اطلاعاتی
امكان ذخیره سازی نام تماسگیرنده بعد از تماس
امكان بارگذاری فایل Excel برای اضافه كردن
گروهی نام مخاطبان و مشتریان مجموعه
امكان دریافت اسامی و شماره تماس تمامی مخاطبان روی فایل Excel
امكان جستجو در بین مخاطبان از طریق بخشی از نام و یا شماره
امكان ویرایش و یا حذف مخاطبان از لیست مخاطبان مجموعه
نسخه
تحت شبكه
امكان نصب نسخه server
امكان نصب نسخه client
امكان تعریف خطوط داخلی به عنوان client و فیلتر كلیه
اطلاعات برای client
مدیریت
خطوط
امكان تعریف خطوط مخابراتی و تخصیص نام برای هر خط 08-01
امكان تعریف خطوط داخلی و تخصیص نام برای هر داخلی 124-101
امكانات
پیامكی مربوط به مشتریان
امكان ارسال پیامك گروهی برای تمام تماس گیرندگان و یا گروهی از
آنان
امكان ارسال پیام سپاس برای مشتریان بعد از تماس (با امكان كنترل
تعداد پیامها در هر روز برای هر مشتری)
امكان نمایش نام اپراتور پاسخگو در پایان پیام ارسالی
امكان ارسال پیام پوزش برای تماسهای بی پاسخ بعد از 1 ساعت (پس از
اینكه نرمافزار عدم برقراری ارتباط در یك ساعت گذشته را بررسی نماید)
امكان نمایش نام گروه در پایان پیام ارسالی برای تماس بی پاسخ
امكان تعریف زمان اداری مجموعه و ارسال پیامك برای مشتریانی كه
خارج از زمان اداری تماس گرفتهاند
تمامی متون ارسالی قابل تنظیم و خصوصی سازی توسط مدیر سیستم میباشند
امكانات
پیامكی مربوط به مدیران
امكان تعریف 2 كابر (شماره همراه) جهت دریافت اطلاعات ضروری سیستم
امكان ارسال پیامك برای 2 كاربر سیستم در لحظه تماس زمان غیر اداری
(متن پیام شامل نام و شماره تلفن تماس گیرنده و ساعت و تاریخ تماس)
امكان ارسال پیامك برای 2 كاربر سیستم در لحظه تماس بی پاسخ (متن
پیام شامل نام و شماره تلفن، ساعت و تاریخ تماس)
امكانات پیامكی برای مشتریان خاص قابل خصوصی سازی میباشد
گزارشات
نرمافزار
گزارش كلیه تماسهای ورودی از تاریخ –
تا تاریخ
گزارش كلیه تماسهای خارجی از تاریخ –
تا تاریخ
گزارشات ورودی و یا خروجی به تفكیك موبایل یا ثابت (امكان جداسازی
گزارش شهرستانها موبایل همراه اول ایرانسل تالیا و ...)
گزارشات ورودی و یا خروجی به تفكیك موبایل و یا ثابت و همچنین
تفكیك خط داخلی از تاریخ تا تاریخ (مثال: مشخص كردن كلیه تماسهای ورودی و خروجی یك
كاربر در یكیك بازه زمانی)
گزارش ورودی و خروجی به تفكیك موبایل و یا ثابت و همچنین خط
مخابراتی – از تاریخ تا تاریخ (مثال: مشخص كردن كلیه تماسهای
ورودی و خروجی یك خط مخابراتی)
گزارش تلفیقی: امكان گزارش گیری از مجموعه گزارشات بالا به این
صورت كه كلیه تماسهای ورودی یا خروجی یا هردو به تفكیك موبایل یا ثابت و خط داخلی
و خارجی در یك بازه زمانی (مثال: مشخص كردن كلیه تماسهایی كه از خط مخابراتی
1111111-021 توسط داخلی 101 گرفته شده در یك بازه زمانی مشخص)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر